Smluvní podmínky
Internetová prodejna Tyjátr na adrese tyjatr.eu je provozovaná firmou
Lenka Malindová,
Za Branou 5, Držovice 796 07, IČO 49430181.
1. Tato obecná ustanovení prodeje vymezují podmínky prodeje zboží v internetové prodejně Tyjátr. Předmětem prodeje je zboží z nabídky internetové prodejny Tyjátr.
2. Registrace účtu uživatelem internetové prodejny znamená vyslovení jeho souhlasu se zněním těchto podmínek prodeje.
3. Používání internetové prodejny Tyjátr je vázáno na dodržování podmínek vymezených v řádu internetové prodejny Tyjátr.
4. Prodejce uskutečňuje pouze objednávky, které mají místo dodání na území České republiky.
5. Veškeré reklamace, které jsou následkem neznalosti nebo vzniknou nedodržením obecných podmínek prodeje nebudou řešeny.
REGISTRACE A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Podmínkou používání internetové prodejny Tyjátr je registrace uživatele a vyslovení souhlasu s obecnými podmínkami prodeje za níže uvedených podmínek.
2. Osoba, která vyplňuje registrační formulář prohlašuje, že:
- uvedené údaje jsou kompletní a souhlasí s faktickým stavem
- se seznámila s obecnými podmínkami prodeje a zavazuje se je dodržovat
- souhlasí s vystavením daňového dokladu bez podpisu (daňový doklad - faktura na přání zákazníka).
3. Zákazníkem internetové prodejny Tyjátr může být pouze plnoletá osoba.
4. Po vyplnění a odsouhlasení elektronického registračního formuláře obdrží osoba, která provedla registraci zprávu o provedení registrace na uvedenou e-mailovou adresu. V momentě potvrzení správnosti údajů registrovaná osoba získává status zákazníka.
5. Ochrana osobních údajů.
V souladu se zněním zákona č. 101/2000 Sb.,, o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, informujeme, že osobní údaje jsou uchovávány v databázi firmy Lenka Malindová. Shromažďované osobní údaje slouží výlučně potřebám společností Lenka Malindová. a jsou zpracovávány s cílem provádění statutární hospodářské činnosti firmy, provádění promočních a reklamních akcí, při dodržení požadavků zabezpečení údajů dle ustanovení předpisů o ochraně osobních údajů. Každý zákazník má právo nahlížení do svých osobních údajů, jejich opravy, požádat
o ukončení zpracovávání údajů a právo vyjádření nesouhlasu, který je třeba nahlásit naší firmě.
Osobní údaje zákazníků nejsou zpřístupňovány jiným obchodním subjektům.
OBJEDNÁVÁNÍ, PŘIJÍMÁNÍ A REALIZACE OBJEDNÁVEK
1. Prodej je uskutečňován prostřednictvím internetové prodejny Tyjátr www.tyjatr.eu ve formě kupní smlouvy uzavírané na dálku.
2. Další fáze nákupního procesu jsou uvedeny v záložce „Jak nakupovat?"
3. Objednávat lze 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Objednávky učiněné v sobotu, neděli a ve dnech pracovního klidu budou vyřizovány následující pracovní den. Objednávky jsou vyřizovány výlučně v době od 9:00 do 16:00 v pracovních dnech. Každá objednávka bude vyřizována odděleně a ke každé objednávce budou připočítány náklady na dopravu.
Žadáme o promyšlené objednávání. Není možné objednávky spojovat ani měnit už potvrzenou objednávku. Pokud chcete obdržet všechny výrobky v jedné objednávce, je třeba stornovat objednávku a objednat znova všechno zboží, kterí Vás zajímá.
4. Objednání zboží neznamená, že byla objednávka předána k vyřízení. Prodejce si vyhrazuje právo odstoupení od realizace objednávky bez udání důvodu.
a) Hlavním důvodem pro odstoupení od realizace objednávky jsou nezamýšlené havárie programu (vygenerování vadné fotografie, nesprávné prodejní ceny, např. 0,- Kč nebo astronomicky vysoké ceny apod.).
b) V případě havárie bude zákazník o tomto vyrozuměn a požádán o prověření správnosti objednávky.
c) Pokud nebude provedena platba bankovním převodem (v případě, že takovou formu úhrady si zákazník zvolil), taková objednávka bude zrušena.
5. Každá zákaznická objednávka je potvrzována. Zákazník dostává zprávu o přijetí objednávky, jejím čísle, stavu na e-mailovou adresu, kterou uvedl během registrace.
6. Doba pro vyřízení objednávky činí maximálně 7 pracovních dní. V odůvodněných případech (předsváteční a prázdninové období, inventura, chyba v objednávce, chybějící zboží, apod.) tato doba může být prodloužena – o takovém prodloužení obsluha internetové prodejny bude informovat zákazníka e-mailem nebo sdělením na úvodní stránce internetové prodejny.
7. Aktualizace stavů skladových zásob internetové prodejny je prováděna jednou denně. Takto se může stát, že objednané zboží již nebude skladem. O takové situaci bude zákazník vyrozuměn telefonicky nebo elektronicky. V případě, že již byla provedena platba předem, peníze zákazníkovi budou vráceny na jeho bankovní účet.
8. Faktický vzhled výrobků se může v malé míře lišit od vzhledu výrobků prezentovaných na fotografiích.
9. Po odeslání zásilky zákazník obdrží zprávu.
10. V případě odstoupení od objednávky, prosíme o telefonický kontakt na čísle 731 865 488. Netýká se objednávek, které již byly odeslány.
Platba za zboží může být prováděna zákazníkem pouze před odesláním, jedním ze způsobů uvedených níže:
- bankovním převodem
- hotově
1. Všechny uváděné ceny jsou v českých korunách (Kč) včetně daně z přidané hodnoty (DPH). Cena uvedená u zboží je závazná v okamžiku objednání zákazníkem. Internetová prodejna Tyjátr si vyhrazuje právo na změnu cen nabízeného zboží, provádění a odvolávání akcí nebo provádění v akcích změn.
ODESÍLÁNÍ ZBOŽÍ POUZE NA ÚZEMÍ ČESKÉ REPUBLIKY
1. Zboží objednané v internetové prodejně Tyjátr je dopravováno zákazníkovi Českou poštou.
2. Ke každé objednávce jsou připočítány náklady na dopravu zboží. Objednávky nelze spojovat.
3. Způsoby a náklady dopravy:
- Osobní odběr: Tyjátr, Dukelská Brána 4, Prostějov 796 01. Otevírací doba: Po - Pá 9,00 - 13,00 a 14,00 - 17,00.
- Česká Pošta: 119 Kč
4. Spolu se zbožím je zasílán paragon, účtenka nebo daňový doklad (na přání zákazníka). V případě, že v zásilce chybí některý z v. u. dokladů o koupi, prosíme o nahlášení této skutečnosti s cílem sjednání nápravy.
5. Doba dodání činí 7 pracovních dní (počítáno od okamžiku ukončení realizace objednávky).
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A PODMÍNKY VRATEK ZBOŽÍ
1. Zákazník může odstoupit od kupní smlouvy (zrušit objednávku) uzavřené v internetové prodejně Tyjátr bez udání důvodu. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno během 14 kalendářních dní od okamžiku převzetí zásilky.
2. V případě, že zákazník odstoupí od kupní smlouvy již zaslaného zboží, má prodejce právo na náhradu nákladů za dopravu.
3. Předmětem vratek může být pouze zboží nepoužívané, čisté a kompletní, v originálním balení s neodtrženou visačkou. Pokud bude odeslané zboží zákazníkem nějakým způsobem narušeno, prodejna si vyhrazuje právo na snížení hodnoty vratky o částku způsobené škody.
4. Společně s odesílaným zbožím se zákazník zavazuje vrátit veškerou dokumentaci (fakturu)a všechny výrobky, které obdržel zdarma a/nebo podmínkou získání kterých za akční cenu nebo zdarma bylo zakoupení vráceného zboží. Vrácené zboží spolu s přiloženými doklady je třeba zaslat na adresu uvedenou na formuláři vratky.
5. Po obdržení vráceného zboží je vrácena částka, která se rovná hodnotě zakoupeného zboží. Převod peněžních prostředků je uskutečňován do 14 dní, výlučně na bankovní účet.
6. V případě vratky náklady na odeslání zboží hradí v plné výši zákazník.
7. Prodejna nepřebírá zásilky zaslané na dobírku.
1. Na veškeré zboží v internetové prodejně Tyjátr je poskytována záruka.
2. Pokud po obdržení zboží zákazník objeví na něm vady (např. mechanické poškození, probarvení apod.) může využít záruční lhůtu a odeslat zboží na adresu uvedenou na reklamačním protokole s popisem „reklamace“ na zásilce.
3. Zboží, které bylo poškozeno během přepravy může být reklamováno pouze za předpokladu, že byl sepsán za přítomnosti zaměstnance (zástupce) přepravní společnosti škodní protokol.
4. V průběhu 24 měsíců od okamžiku zakoupení má zákazník právo reklamovat zakoupené zboží. Reklamovat lze jen a pouze čisté zboží.
5. S cílem uplatnění reklamace je potřeba vyplnit reklamační protokol, který je přístupný na stránkách internetové prodejny Tyjátr.
6. Spolu s reklamovaným zbožím je třeba dodat doklad o zakoupení zboží. Náklady na dodání reklamovaného zboží hradí prodávající. Reklamované zboží zašlete na úkor prodavájícího (hradí odběratel).
7. Prodávající po analýze reklamace může zákazníkovi nabídnout:
- opravu poškozeného zboží
- výměnu zboží za bezvadné zboží
- výměnu za jiné zboží ve stejné hodnotě
- vratku hotovosti
8. Reklamace jsou vyřizovány nejpozději do 30 pracovních dní ode dne obdržení zásilky.
10. NEVYMĚŇUJEME ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ. POKUD ZBOŽÍ NESPLŇUJE VAŠE PŘEDSTAVY, PROVEĎTE VRATKU A OBJEDNEJTE SI JINÉ ZBOŽÍ.
11. Prodejna nepřebírá zásilky zaslané na dobírku.
12. Reklamované zboží s popiskem „Reklamace” lze zasílat na adresu:
Tyjátr
Dukelská Brána 4, Prostějov 796 01
1. Objednání zboží znamená vyslovení souhlasu se zněním tohoto řádu.
2. Kupní smlouva je uzavírána v češtině a v souladu s českým právem.
3. Příslušným soudem k řešení sporů je příslušný obecný soud.
4. Tímto si prodávající vyhrazuje právo na provádění změn tohoto řádu.
Každý zákazník může provést kontrolu statusu své objednávky na titulní stránce internetové prodejny v záložce dokumenty, kde po přihlášení najde všechny informace týkající se zásilky.
Druhy statusů:
NOVÁ – objednávka byla vložena zákazníkem do systému
V PRŮBĚHU KOMPLETACE – objednávka se balí
ODESLANÁ – odesláno zákazníkovi
STORNO – objednávka byla stornována z důvodu, které nejsou na straně prodávajícího nebo byla stažena telefonicky zákazníkem, případně z důvodů chybějícího zboží na skladě.
Každé objednávce je přiřazen administrátor, jeho údaje a kontakt (e-mailová adresa).
DODÁNÍ ZBOŽÍ
Zásilky České pošty
U zásilek dopravovaných pomocí České pošty lze zvolit 2 druhy zásilek, dle místa a způsobu dodání:
balík do ruky – dodání na určené místo přímo zákazníkovi
- Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení.
- Ve vybraných lokalitách lze zvolit možnost odpoledního doručování.
- Možnost garantovaného času dodání do 10./12./14. hodiny nebo v sobotu.
- Adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
- Nepřetržitá komunikace se zákazníkem.